Pattaya(bizarste stad ooooit!!!) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu Pattaya(bizarste stad ooooit!!!) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu

Pattaya(bizarste stad ooooit!!!)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mayke en Marije

25 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Dag lieverds!
Bedankt weer voor jullie reacties... Leuk dat jullie het allemaal lezen!
Wij hebben weer biazarre dinge meegemaakt sinds de laatste keer dat we schreve... het houdt maar niet op:((naja eik wel, over n paar daagjes snik snik:'()
Die avond in Chiang Mai zijn we naar de night Bazaar gegaan... MOET je heen als je daar bent.. btje jammr alleen dat ik ziek was:( we hebbe wel onze Stevie weer gezien daar! Zo raar... we kenne m pas net, maar we misse m als ie r niet bij is... hijz zo'n vette gast... jullie zoude m moete ontmoete!
De dag daarna beslote we eens lekkr gek te gaan doen... eerst een lekkere massage en dan : NAAR DE KAPPER... kost hier tog geen drol...
klinkt lekkr tog?
liep iets anders dan we gepland hadde... eerst die massage... je wordt er altijd mee doodgegooid, wil je er een... geen verdomde massage te vinde waar je fatsoenlijk met 2 personen lekkr kunt geniete... uiteindelijk 1 gevonde: MASSAGE FOR THE BLINDS.... nou helemaal mooi, nog n btje liefdadigheid ook d8e we;).... Marije nam de total body thai massage... leek Mayke nog niet zo verstandig ivm buikje.... goede keus v Mayke die voetmassage want Marije kreeg meer een martelbehandeling dna eg n massage... ma ach he, het is n ervaring, zo noeme we dat dan maar;) daarna naar de kapper... Mayke wilde een permanent, Marije low lights en we hadde in zo'n blaadje een cool kapsel gevonde... Nou het eindresultaat was: Marije had niet eg veel haar meer a/d onderkant(Mayke vindt het wle meevalle, ma zelf vind je je kapsel altijd erger natuurluk...) en Maykes permanent.. .nouuuww je mag goed zoeke, dr haar stinkt nog steeds maar geen krul te bekenne... heeft dan ook niet gedokt voor deze onzin!
Maja... eind goed al goed, we kunne nog lope, en zien er nog redelijk hetzelfde uit(mayke zelfs helemaal, helaas, helaas:()
Die avond ginge we kijke naar de thaiboxwedstrijd van Pong an Ruddi.... nou dat moet je eg n keer meemake, en als je vlak naast de ring staat en je die mense KENT... dan is t nog 10x toffer... Dirk mocht zelfs mee de ring in om pong te massere... vet hesje aan en alles, naja de foto's zegge genoeg als we terug zijn! Het gevecht met Ruddi werd nog spannend, maar helaas verloor hij... Pong won, as usual (waarom denk je dat Mayke m nie mee kan neme:P)
De dag daarna ginge we weg hadde we beslote... die ochtend krege we opeens een ingeving, wat nou met de trein onhandig iedere dag onze zooi inpakke om wat culturele onzin te zien... we zijn verdomme in THAILAND, zon zee en strand d8e we zo... Steven zou voor research voor zn musical naar Pattaya gaan, tha place to be voor shemales... maar er is ook strand...
die zelfde dag nog een ticket naar Bangkok gevloge(binnenlands vluchtje kost hier tog geen drol) en toen met de bus naar Pattaya.... NOOOU we kwame aan, we werde er gewoon stil van... dit is de sexindustry place van Thailand en dat is duidelijk te zien. Overal vieze ouwe ventjes met jonge thaise meisjes... we keke onze oge uit, op iedere hoek v/d straat een she-male... nou tis eg onbeschrijvelijk(we probere nog wat plaatjes te schiete ervan)...Naja... wij btje rondlope... dag daarna tog maar verkast naar het rustigere Jontiem, met strand etc... want dat is waar we voor kwame(doen we dus al paar dage non-stop)
Gisteravond zijn we naar Alcazar, de bekendste She-male show hier gegaan(je bent in Pattaya of je bent t niet he)... tis gwoon een mooie dansshow en pas als je buite staat zie je dat t tog nie eg vrouwtjes zijn(dan zie je z van dichtbij) toch vet om te zien... vervolgens met Steven meegeweest naar een gaybar... tis net een veemarkt daarbinne! Het stomme is al1, wij krege de meeste aand8 daarbinne... blijkt dat die jongens daar allemaal hetero zijn en daar alleen maar werke omdat t verdiend.... naja... eg onbeschrijvelijke dage gehad dus, nu wel n btje verbrand...:(
Morge terug na Bangkok, dan schrijve we nog 1 keer... vanaaf bioscoopje met Steven hijz eg onze mattie hier... ohw konde jullie m maar ontmoete! hahaha
we gaan stoppe, dikke kusss

• 25 Mei 2007 - 09:42

Sophie:

hey meisjes!

pattaya klinkt als een stad die je gezien moet hebben, echt heel erg leuk, geniet nog steeds van de verhalen!

• 25 Mei 2007 - 13:56

Yonne:

als die thaise gasten in die gaybar jullie zien binnenkomen, worden ze gewoon ter plekke hetero doen jullie goed:P

• 26 Mei 2007 - 07:43

Eva:

Hola!
    Wat een leuke verhalen allemaal zeg! Volgens mij hebben jullie echt al super veel gezien en gedaan he!? Begin wel benieuwd te worden naar steven;) Heel veel plezier nog! XX & liefs

• 28 Mei 2007 - 13:43

Dewi En Jamilla:

ey schatjes
    het gaat nog steeds goed daar zo te horen... jullie zijn wel lekker aan het genieten gelukkig. wanneer komen jullie nou precies terug?? we horen het wel
    groetjes
    jamilla en dewi

• 28 Mei 2007 - 15:52

Nina:

Hola chica´s

Geen lekkere she-male aan de haak geslagen..? ;) je bent nu tog in thailand :P Het zit er al weer bijna op voor jullie, maar zo te lezen hebben jullie een hele mooie tijd gehad. Nog heel veel plezier!
    Kus