alweer thuis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu alweer thuis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu

alweer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mayke en Marije

30 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Hier dan ons laatste berichtje.
We zijn ondertussen alweer in Nederland. Kouddd hier joh! Niet normaal;)
Onze reis vonden we allebei echt heel leuk en we hebben zoveel dingen gezien en meegemaakt. Het was echt geweldig. Nu komt het inplakken van de foto's en dan weer door met ons normale leventje.
Het was zeker voor herhaling vatbaar en wie nog niet in Thailand is geweest, zeker gaan!
wie nog niet overtuigd genoeg was na al onze verhalen, hier nog een klein stukje over onze laatste dagen:
De dag dat we gemaild hadden zouden we daarna naar de bios gaan samen met Steven (pirats of the caribean 3 in NL nog niet uit) Leuke film, wel btje jammer dat Mayke deel 2 nooit gezien had;)
Vervolgens zijn we gaan eten bij het goedkoopste maar lekkerste sushi restaurant ooooit... FUJI... je kan daar een voor een paar euro een hele set bestellen met alles erop en eraan, zoek dat maar eens in NL!
Daarna gingen we terug naar Bangkok om te shoppen... we hebben zoooveel gekocht dat we bang waren dat we niet alles mee mochten nemen. Het beste hier: schoenen! voor tussen de 2,50 en 7 euro kan je de mooiste pumps hale die er bestaan( eindstand: Marije 4 paar pumps Mayke 6 paar pumps... oeps:P)
Nou het is gelukt, alles is veilig en wel in Nederland zonder gezeik... het was een helem ooie tijd...
Thailand: Khaawp khoon kha (=bedankt!)
Enneuh, jullie ook nogmaals bedankt voor het leze van onze site, dat maakte het voor ons nog leuker om alles op te schrijven!
kusje Marije en Mayke