Pai (en broertje:D) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu Pai (en broertje:D) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu

Pai (en broertje:D)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mayke en Marije

15 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer!
Dit keer vanuit Pai... dat ligt helemaal in het noorden van Thailand... we hebbe een flinke reis achter de rug, dit weekend. We gingen om half 1 weg uit ons hutje in Ko Samui. Eerst met de bus, toen met de boot, elke keer wachte tussedoor, vervolgens weer met een andere bus, en een andere bus, toen de grote bus.... naja hele dag gereisd... dus ware toen al vet gaar... de 'grote bus' naar Bangkok is een nachtbus(zelfde als heenreis) en daarna moeste we ons 12 uur vermake in Bangkok... dusss, wij hadde bed8, we make in die bus gwoon ff 'vriende' en dan kunne we miss bij hen ff douche. Nou dat vriende make ging niet zoals gepland... het stelletje voor ons was vet irritant... hele tijd hun stoel naar achteren doen... we begonne vriendelijk, vrage of ze miss hun stoel ietsjes normaler wilde zette... ma uiteindelijk ginge we zo ver dat we ruzie met ze krege... OEPS:S... dat wordt niet douche bij hen. Toen we ginge stoppe toen bleve zij in de bus en wij wilde ff na de wc, ma we vertrouwde ze nie helemaal... dus ik was eerder teruggegaan na de bus... kreeg ik(mayke) n hele preek van hem, dit was een nachtbus daar hoorde je je stoel plat te legge, dus ik zei, jah prima ma vraag t dan ff want ik kan nu nie eens meer zitte... volgens hem vroeg je dat niet en toen ik zei dat ik dat wel gedaan heb zei die: wel maybe you're perfect, but most people don't do that.... hihi I know i'm perfect(A) maar volgens mij is dit gewoon fatsoenlijk...;)
naja toen we in Bangkok kwame ware we eg gesloopt... We wilden eigenlijk alleen maar slape en douche... we dachte er nog over om een hosteltje te boeke, maar dat leek ons toch niet zo'n goed plan want dan konde we in de trein weer niet slape... Dus wij naar ons reisbureautje... konde daar douche:D... vervolgens ginge we een stukje lope... kwame we een tuktukmannetje tege... die wilde ons wel door de hele stad rijde voor 20 baht(das ong 50 eurocent) dus wij d8e, prima... uiteindelijk bleek dat hij gratis brandstof kreeg als wij voor hem een paar winkeltjes bekeke(juweliers en kleermakers etc) en als we dat dede dan was de rest v/d rit gratis... nou prima:D nog wat budda's gezien en ginge na t grote paleis vd koning... ma dat ging pas om 3 uur ope dus zijn we er nog nie in geweest(wel al paar keer v buite gezien haha;)) Nou de trein was echt 10000x beter dan de bus... je krijgt je eige bedje, met schoonbedde goed, lekkr ete en genoeg ruimte... echt heerlijk:D Dus we kwame redelijk uitgerust in Chiang Mai aan(wel 2 uur vertraging)... vervolgens hadde we een busje geregeld toen we op weg na Pai ware moeste we ook nog ff half uurtje wachte omdat er een truc vast zat in de modder(echt normale wege hebbe ze hier niet) Maar toen.... zag Mayke haar broertje weer:D... helemaal blij... is heel gezellig hier... leuke mense, iedere avond btje in n barretje zitte... Zitte hier heel veel backpackers ook al is het maar een klein dorpje... Gistere zijn we nog ff naar een watervalletje in de buurt gerede(op de scooter wat echt amper te doen was) en we gaan straks een lesje thaiboxing doen:D... jaja... we zijn vast niet zo goed als Dirk Joas en Steven, maar we wille t toch probere!
hoe dat afloopt hore jullie nog wel;)
nu gaan we weer stoppe!
tot snel dikke kus!
ps. Mayke kan haar hotmail niet openen, dus als je geen reactie krijgt, sorry! volgende keer probeer ik t weer

• 15 Mei 2007 - 12:48

Kim:

Chica's!! Wowwhh mayke je hebt je broer weer gezien wat cool!!:) Je kan je mail waarschijnlijk niet openen vanwege mijn lange mail haha!! Veel plezier! Kusje

• 15 Mei 2007 - 16:12

Yonne:

Dat die mensen hun stoel in een keer naar achteren doen is vervelend he!! maar ik moet eerlijk zeggen, dat iedereen het in Z-A ook deed zonder te vragen, maar die mensen een beetje fatsoen bijbrengen is goed van jullie hoor!
    en mayke; fijn weer herenigd te zijn met je broer!
    xx

• 15 Mei 2007 - 16:16

Yonne:

De tijd gaat trouwens echt snel, jullie zitten alweer op de helft van jullie reis! Ok, dit is misschien niet leuk voor jullie om te lezen, maar voor ons wel leuk:D

• 17 Mei 2007 - 14:06

Claudia:

Haii lieverds,

Wat een cool verhaal weer.. Kben echt niet jaloers ofzo :S hihi zitten wij hier in dit saaie normale land :p Maar goed, ik vind jullie lief en kijk uit naar het volgende verhaal!!

Veel plezier xx