Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mayke en Marije Schouten en Schrier - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mayke en Marije

20 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Eergister zijn we van Pai naar Chiang Mai gegaan... was maar een klein ritje, van 3 uur maar omdat het net geregend had, was de weg ontzettend slecht... af en toe dachte we echt dat we in het ravijn zoude storte... naja, dat dacht Mayke want Marije lag heerlijk te pitte;) how does she does that! Maja... de laatste keer dat we schreve was in Pai... mooie tijd gehad daar! Ik zal het nog ff afmake...
nou wij hebbe dus gethaiboxt(hoe je da ook schrijft:P) leuk om te doen johw! misschien gaan we t wle in nederland doen... we werde getraind door de Bee(jaja, zn broer heet Aa helaas heet zn andere broer iets van NOem en geen Cee)
maja... hijz 2 jaar Thais kampioen geweest.... dus hijz vet goed! Wel strak om hem te zien... als iemand benieuwd is de site is: www.true-bee.com
verder hebbe we niet eg veel gedaan die dag... behalve gepraat met onze wijze uncle Steven(hijz zoo vet... hijz n schattige homo uit NY die ons dinge over het leve verteld en altijd zijn reis ehbo tas bij zich heeft... ben je ziek, go to uncle steven... ;) hij vindt alleen dat we m, older older brother moete noeme;)... Verder zit er nog een zweeds stelletje die ook thaiboxe en Ruddi(die gaat morge in Chiang Mai vechte en wij gaan kijke... als we geluk hebbe moge we bij de coach enzow in de ring stana om m aan te moedige)... Verder gaat Pong vechte... Pong is een klein lief jongetje van 12 die al 150 gevechte heeft gedaan... Mayke zoekt nog n lief thais kindje om mee naar huis t neme, zou hem wel wille meeneme maar ze is bang dattie r dan nokkie slaat:P moet ze toch n kleiner kindje zoeke...
Naja de toen we eergister dus aankwame in Chiang Mai hebbe we eerst ma ff n hosteltje gezocht... Dirk was toen al nie zo lekkr, ma we beslote toch uit ete te gaan... RANZIG eg bah bah... (dirk was de dag daarna vet ziek en Mayke sinds gisteravond ook n btje:S, ma of t van t ete komt? Joas was in Pai al ziek... Joas en Steven ware al na Chiang Mai, Joas vliegt vanaaf terug na Bangkok en wij ontmoete STeve hier weer... de eerste avond hier zijn we 3 Deense jongens tegegekome... daar de hele avond mee opgetrokke... vet gesjellie, zij ginge de dag daarna met n groep naar hotsprings(ware we in Pai ook al heengeweest maar bij deze was n zwembad met water wat goed voor je was dus ware we meegegaan) rare mense ontmoet, wel vet gezellig! Gisteravond op bed gelege omdat Mayke dus ziek was:(... vandaag geshopt(Mayke heeft een Hello Kitty knuffel gekocht! VETT;) en nog wat dinge gekocht... zien jullie wel als we terug zijn;)
we stoppe er weer mee! we sture wel weer n berichtje in t volgende plaatje waar we zijn!
dikke kus van ons
ps... we gaan vanavond naar de night bazar, op zoek naar een T_shirt met op de voorkant: same same en op de achterkant: but different... want elke keer als ze ons zien roepe ze: same same... en in NL denke ze al dat we zusjes zijn maar voor die thaise mense lijke we natuurlijk helemaal op elkaar!
een turkse gast die we ontmoet hadde had er een aan en zei dat we ze daar konde kope... op zoek dus :D;)

• 20 Mei 2007 - 11:22

Dave:

Ola,

Ik ken jullie niet, maar ben zelf ook in thailand geweest. leuk verhaal!
    Boek alleen niks via TAT; dat is veels te duur. Zoek een klein reisburo en ding altijd af! Ik kan de olifantentour ook aanraden! Veel plezier nog!!

• 20 Mei 2007 - 14:59

Claudia:

Hai hai!

Leuk verhaaltje weer! :) Kheb je een hele lange (nou ja valt eigenlijk wel mee) mail gestuurd mayk!

Knuff

• 20 Mei 2007 - 17:43

Steph:

Heey lekkerding, sawadi kha, kin kow, naam keng! ow mi pet! bai tee oooooooooo! ( vraag me niet wat dit betekent, maar als je het opleest klinkt het alsof je zwaar bezopen bent! Misschien spreek je ondertussen vloeiend thais maar ik hou het ff bij nederlands ok ;)?

dikke knuffels en veel succes de laatste dagen, chock deeee;)

• 20 Mei 2007 - 18:16

Joke:

Same Same.. But different..

Haha leuk!
    En? Is het gelukt om de shirts te vinden meiden? ;) Ik hoop 't! Zou wel erg grappig zijn!

He het klinkt weer super leuk daar!!! Is dat nou leuk, om iedereen hier een beetje jaloers te maken!? ;)

Doe voorzichtig in de ring he! :P En als ze je toch perongelijk slaan! Gewoon terug vechten! Maar zorg dan wel dat Pong het ziet, misschien wordt hij dan juist wel bang van júllie! Kunnen jullie 'm alsnog mee naar huis nemen! ;)

He ENJOY!!

Liieefss! Xxx

• 20 Mei 2007 - 18:17

Yonne:

Ik weet jullie voortaan te vinden als ik beschermt moet worden!! Dus blijf maar goed oefenen met dat thaiboxen!
    xxx

• 21 Mei 2007 - 06:10

Sophie:

weer leuke verhalen allemaal, zo herkenbaar!! gaan jullie ook een jungle tocht doen in chiang mai? is echt supe om mee te maken!

liefs

• 23 Mei 2007 - 15:47

Marisse:

Hey mayke,
    Ik zag via je mns deze site. Leuk om je ervaringen te lezen! Nog steeds wel bizar soms om te beseffen dat je al een volwasse meid bent, die lekker Thailand aan het verkennen is. Jaren geleden was je nog blij met een furby...
    Heel veel plezier nog, doe voorzichtig. En ik hoop je snel weer eens te zien als je weer in Nederland bent! Dikke kus, van je (zo voelt het nog steeds een beetje) grote zus Maris
    Oja, Macha zit ook weer sinds zondag in Nigaragua, dus als je nog eens een vakantieplekje zoekt...(masenhh@waarbenjij.nu)

• 24 Mei 2007 - 17:59

Alekos:

waar zijn jullie nou nu ik eindelijk weer eens uit ga?
    hope you're having fun!
    kus, alekos